Φωτογραφικό οδοιπορικό στην Πεντέλη το μαγικό βουνό

Ενα καλοκαιρινό κυριακάτικο μεσημέρι ανηφορίσαμε στην Πεντέλη, η βροχή που είχε πέσει λίγο πριν έκανε το βρεγμένο χώμα να μυρίζει υπέροχα, η άγρια ρίγανη και το θυμάρι πλημμύριζαν το χώρο με τα μαγευτικά αρώματα τους. Το βουνό της Πεντέλης παρά την καταστροφή του από τις φωτιές παραμένει συναρπαστικό και μυστηριακό…

Το Πεντελικό (ή Πεντέλη) είναι όρος της Αττικής σε σχήμα πυραμίδας και μέγιστο υψόμετρο 1.109 μέτρων που οριοθετεί το λεκανοπέδιο των Αθηνών στα νοτιοδυτικά, από την Πεδιάδα του Μαραθώνα στα βορειοανατολικά και την κοιλάδα της Μεσογαίας στα νότια, ενώ ανατολικά βρέχεται από τον κόλπο των Πεταλιών.

Εμείς ξεκινήσαμε το οδοιπορικό μας από το ύψος της σπηλιάς των αμώμων η σπήλαιο Νταβέλη, αφού περάσαμε τις μυστηριώδεις σήραγγες, πήραμε την
αρχαία οδό Λιθαγωγίας που μας έβγαλε στο αρχαίο λατομείο.

Οι εικόνες που είδαμε ηταν καταπληκτικές και σας τις μεταφέρουμε στο φωτοαφιέρωμα που ακουλουθεί.
Στην αρχή του μονοπατιού από τον ασφαλτόδρομο προς την σπηλιά του Νταβέλη σε μια άκρη βρήκαμε αυτή την περίεργη κατασκευή που μοιάζει με μεσαιωνική πανοπλία.
Υπέροχο τοπίο στρωμένο με μαρμάρινα χαλίκια…
Κάποιες εγκαταλελειμμένες εγκαταστάσεις λίγο πιο κάτω…
Η πρώτη μυστηριώδη σήραγγα με το μεγάλο βάθος…

Και φτάνουμε έξω απ την σπηλιά του Νταβέλη.
Το εσωτερικό στο εκκλησάκι.

Είσοδος στο σπήλαιο.

Αφήνουμε το σπήλαιο και συνεχίζουμε την ανάβασή μας ανατολικά, εδώ συναντάμε την δεύτερη σήραγγα η οποία όμως είναι σφραγισμένη.

Στην συνέχεια συναντάμε χαλάσματα κατοικιών και εγκαταλελειμμένες αποθήκες των λατομείων.

Η αρχαία οδός Λιθαγωγίας.
Και φτάνουμε στο αρχαίο λατομείο.

Μια σπηλιά σε χαμηλό ύψος σε ένα γκρεμό του βουνού μπροστά μας.

Ο δρόμος της επιστροφής πάνω από την σπηλιά Νταβέλη.

Το εκκλησάκι του αγίου Ιωάννη , με την υπέροχη θέα και τα πλαστικά καρεκλάκια στον εξωτερικό του χώρο για να ξαποσταίνουν οι οδοιπόροι.